jueves, 22 de marzo de 2012

NO SON LES MILLORS NOTICIES

ahir vam anar a parlar amb l'ICAA doncs ja fa un any som idonis i els plaços d'esperar s'allarguen encara a dia d'avui estan en el darrer trimestre del 2008, aixi que el nostre petit no arribarnà fins l'estiu 2013.

Es dur saber que s'allarga l'espera ja hem esperat prou no encara hem de fer-ho mes i amb prespectives que aixo es torni allarga perque al 2009 hi ha moltes mes sol.licituts que al 2008, nomes estan caient de la llista les separacions i els dobles expedients perque ja tenen el menut que ha arribat per internacional. ara hi ha molt moviment a la llista pero que mes dona nosaltres hem de continua esperant.

Se que som egoistes pero que coi es el nostre fill i el volem el mes aviat posible no volem espera perque enganyar-nos si m'el poden donar dema millor que dintre de 9 anys.

No hem convenç que la resta tambe pateixi, i a sobre he d'estar contenta? perque altra gent porten mes temps esperant o buscant un fill, sincerament a mi que m'importa el que porti esperant el del 9e a mi ell no hem fa patir hem fa patir la meva situacio el meu estat d'anim i les meves ganes d'esser mare en actiu.

No ho vec clar esperare el que faci falta al meu petit, pero la nostra aventura començava fa uns anys amb aquell primer embaraç al 2006, aixi que de familia nombrosa poca a no esser que vinguin germans, perque torna a passar per lo mateix ho veiem chungui cungui. Sabem que en uns dies ens riurem del sentiment d'ahir i avui pero es normal que ens faci mal sino no seriem de carn ossos i sang.

No hay comentarios:

Publicar un comentario