domingo, 19 de septiembre de 2010

PREPARANT EL REGAL PEL MEU FILLOL

Doncs sembla mentira pero el temps passa i el dia 19 d'octubre el meu segon fillol l'oriol fara un anyet. donat que es un nen que encara no menja coses solides, i que es el germa del manel que ja te moltes cosetes d'ell.
he decidit que li fare el regalet per donar als seus companys de classe. que seran unes bossetes per dur l'esmorzar, el bibero, bolquers o alguna coseta ordenada a la motchila que cadascu ho faci anar pel que cregui mes convenient.
tambe li fare el seu regal per ell que encara he d'acabar de pensar-lo pero ja esta mig fet un parell de bosses per la seva muda, per guarda les joguines... son molt utils
nomes espero que li faci molt servell al meu petito.

PREPARANDO EL REGALO DE MI SOBRINO
parece mentira pero el tiempo pasa i el dia 19 de octubre mi sobino del qual soy su padrina de bautizo oriol hara un añito. dado que es un niño que aun no como solidos, i que es el hermano de manel que ja tiene muchas cosas de el.
he decidido regalarle el detallito que dara en classe a sus compañeros. que seran una bolsas para la merienda, desayuno, biberon, pañales o para ordenar alguna cosa en la mochila que cada uno decida que es mas conveniente.
tambien le hare su regalo aun tengo de acabar de pensarlo pero ya esta medio hecho un par de bolsas para la muda de la ropa, para guardar los juguetes... son muy utilies.
solamente espero que le hagan mucho servicio a mi pequeñin.

viernes, 10 de septiembre de 2010

RETALLS QUE BUSQUEN DESIG



ROBA ROSA








TOPOS, BLAU I VERMELL







HIPOPOTAMS









VACA









FLORS ROSES








VERMELLS








COTXES









MADUIXES







NADAL








COUNTRY










PAPALLONES








CORS VERDS I BLAUS









GALLINES I OUS








OSSETA AMB PORTA









ocells marrons









CONILL





































animalests negres